Van de bestuurstafel

Op de laatste bestuursvergadering is beslist om in de toekomst alle technische avonden, in de mate van het mogelijke, alles te tonen in zowel Edius als DaVinci aangezien dit de twee meest gebruikte software pakketten zijn in de club.

Wat heeft het lidmaatschap van nab 2.0 te bieden?

• Je kan deelnemen aan festivals en/of andere openbare vertoningen die georganiseerd worden door nab2.0 of in samenwerking.
  • Je mag je filmp op YouTube plaatsen, via het kanaal van nab 2.0, je eigen kanaal of via een clubkanaal.
  • Je kan deelnemen aan de georganiseerde cursussen en workshops.
  • Je ontvangt maandelijks een elektronische nieuwsbrief met relevantie informatie voor je hobby
  • Je bent verzekerd tijdens je activiteiten als cineast